„Kupuju se na trafici a nisu novine“, ova zagonetka publikovana u svim medijima bila je inicijalna kapisla za enormnu prodaju ove robne marke. Na taj način „Fast“ je lansiran u neslućene visine,a konzumenti su dobili kvalitetnu cigaretu po ceni koja je niža od konkurencije. „Fast“ se pozicionirao na mestu lidera u nižem cenovnom segmentu. Prema istraživanjima „Fast“ je u 2002. godini ostvarionajveće tržišno učešće.
Danas je Fast prepoznatljiv brend za sve koji vole snažne i oštre ukuse i koji neguju tradicionalne vrednosti.
Brend Fast:Prateći najnovije svetske trendove i želju da svojim potrošačima pružimo samo najbolje, kreirali smo Fast nove generacije koji zahvaljujući originalnoj recepturi sadrži najkvalitetnije mešavine duvana. Posebnu pažnju posvetili smo pakovanju – potrošačima je ponuđena moderno dizajnirana paklica sa reljefnom teksturom. Fast Black ima jedinstven izgled filtera koji nije karakterističan za cigarete u ovom cenovnom segmentu.
Pripremili smo proizvod koji je namenjen svima onima koji prate svetske trendove i koji žele da idu u korak sa vremenom.